LLIBRES
-
El paisatge d’uns crims. L’acte sublim de Josep Marimon 15 de novembre de 2020
-
Per acabar amb el consens de l’engany 10 d'octubre de 2020
-
Nora Ancarola. Temps de plom i plata 16 d'abril de 2020
-
Pintura catalana. Les Avantguardes 19 de desembre de 2019
-
Joan Miró, orden y desorden 18 de desembre de 2019
-
A contratemps. Anotacions esparses d’abans del Facebook 17 de desembre de 2019
-
Contra la cooltura. Art i política a Catalunya 16 de desembre de 2019
-
Pensacions 15 de desembre de 2019
-
Segundo de Chomón. El cinema de la fascinació 14 de desembre de 2019
-
Buster Keaton 13 de desembre de 2019
-
Paisaje(s) del cine mudo en España 12 de desembre de 2019
-
Joan Miró 11 de desembre de 2019
-
Nunes. El cineasta intrèpid 10 de desembre de 2019
-
El Manifest Groc. Dalí, Gasch, Montanyà i l’antiart 9 de desembre de 2019
-
Salvador Dalí, cine y surrealismo(s) 8 de desembre de 2019
-
Joan Miró. L’artista i el seu entorn cultural (1918-1983) 7 de desembre de 2019
-
Cinema, modernitat i avantguarda (1920-1936) 6 de desembre de 2019
Per acabar amb el consens de l'engany
(Quan l'espectador ha de prendre mal)
2020. Lleida
Punctum & Màster Universitari en Estudis Teatrals
Opuscle que recull la lliçó inaugural del curs 2020-2021 del Màster Universitari en Estudis Teatrals
“Ho diré apressadament i sense eufemismes o precisions: el teatre, el cinema i la pintura comparteixen una forma de representar la realitat que pren els seus espectadors com a éssers manipulables. I, en conseqüència, sempre que han pogut, l’han manipulat. I el manipulen.”